skapat för allt om scraps april nummer

JAAAAA, idag är det sol!!!! *skutt skutt*
Har nästan blivit galen av allt regnande och de stackars barnen har ju bara varit inlåsta i lägenheten nu när det är sommarlov. Idag kan de äntligen gå ut och springa av sig! =0)

Hoppas att SOMMAREN kommer på riktigt nu!

Här kommer två kort som jag skapat för allt om scraps april nummer.



Detaljbild


Hängelpar målat med tombowpennor på akvarellpapper. Mycket chalkande här och där. *s*Bakom motivet har jag satt fast tyll.




Detalj på det sydda


Sogstokigt motiv målat med tombowpennor. Ruggade kanter och sytt lite här och var. Texten är utskriven på datorn och texten som sitter bredvid motivet är en rubb on.

Ha det gott i SOLEN!! =0)

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Maria

Har sett mig lite omkring... Va mycket fiint du gör. Superhärliga kort!! Tack för titten,

//maria

2009-06-16 @ 12:52:51
URL: http://miamaria.se
Postat av: Åsa/asamia

Vackert bröllopskort med hÄnglarna, och roligt kort med skogstokiga.

Morkarla har en blogg som man kan hålla utkik på ang träffen, och så brukar de skriva inne på Scrappiz ;0) Jag kan nog inte lova att jag kommer ihåg att påminna om ett år när det förhoppningsvis är dags igen, för mitt minne är inte alls bra.

Ha en skön midsommar!

2009-06-17 @ 07:02:29
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0