Ett litet skogstokigt kort till.

Kommer ett skogstokigt kort till här, som glömdes bort att visas. ;0)

Stämpelmotiv med söt tjej i från skogstokiga målad med pm och mörkgrå copic ciao.



Detalj


Har använt ett annat papper som mall till den yttre ramen. ramen runt flickan är en spellbinderdie. Bokstäverna är qk-bokstäver, de som är på en avlång stor platta.

Lika bra att visa det sista tackkortet till den sista fröken på en gång. Han var nog den som verkade mest missnöjd också. *S* Fast alla förstår ju inte/uppskattar ju inte den tid det tar att göra ett handgjort kort.


Lite perlmakeker här och var. nålen var lite förlång så jag försökte knipsa av den men den var stenhård så det gick inte. :0( Lite tokigt motiv till en karl kanske, men barnen hade inga specifika tips på vad han gillade, så då blev det bara den här.

Måste ju få visa vad min vän Annica har köpt till mig i 30års present. *skutt skutt*
Det fina kortet hon gjort måste ju också få vara med så klart!

 Tror ni jag är överlycklig eller ÖVERLYCKLIG!! =0)

Lyckosten bor ju i Gävle där alla roliga mässor och träffar med bland annat hÄnglarna är inom ett rimligt avstånd... Tycker nog att det är lite orättvist jag! ;0P

Fast det är ju tur att jag känner henne, för annars hade jag ju inte kunnat få dessa finna eller de fina med lingon och blåbär som hon köpte åt mig på mässan i Gävle.

Tusen tack Annica!



Kommentarer
Postat av: Lena

Så många fina kort du har här inne! Hittade precis till din blogg =) Kommer fler gånger =)

/Lena

2009-07-07 @ 11:52:34
URL: http://vidulin.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Vilka ljuvliga kort, kanonsöta.



Kram

2009-07-11 @ 11:26:42
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Gunill

Vilka härliga kort! Du färglägger så fantastiskt fint.

Blev väldigt förtjust i kortet med den Ryska Dockan.



Hoppas att du njuter av sommaren!

Kram/Gunilla

2009-07-15 @ 14:11:15
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: weronica

Vilka fina kort.. vad duktig du är:)

Just nu har jag utförsäljning av alla mina scrapbooking saker. blir tyvärr aldrig av att jag börjar med det.. så nu säljer jag det.. tänkte att det kanske va intressant:) får gå in o kika om du e intresserad.

Ha en trevlig helg.

Mvh weronica

2009-11-06 @ 01:42:36
URL: http://wandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0