aos söndagsbilaga



Ni missar väl inte aos tidningens söndagsbilaga? Har denna gången gjort en artikel där jag blandannat beskriver hur jag gör när jag målar med promarkers och blender. Kila in och kolla!! =0)

Dessutom pågår en kommentar tävling i tidningens februarinummer som denna gången ligger i bloggen (ej pdf format).
Skynda och kommentera för att vinna fin fint pris!

Du kommer dit genom att klicka på aos loggan till höger under min profil.



Utlottning av ett fint qk cookie cutter alfabete hos kreativt kaos. Såå generöst, vill vinna!!!



Nu hoppas jag få lite tid över till att färglägga denna fina, från skogstokiga.







Ha det gott!

Kramizar Maria

Kommentarer
Postat av: Articcisters

Hej!

Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.

Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.



Lisbet

2009-02-23 @ 14:11:21
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0