Utrensning hemma...

Ibland blir det förmycket av det goda så jag tänkte försöka sälja lite saker här i bloggen och på aos.
Först till kvarn gäller och jag går efter klockslag om fler är intresserad av samma sak.

Frakt tillkommer.
Maila mig om ni är intresserade, adress  [email protected]


Samtliga stämplar är oanvända. Alla stämplar är omonterade förutom hjärtat och snögubben.
1. Hänglaflicka 60:-
2. Hänglapojke 60:-
3. Text "inspiration" 10:-
4. Magnoliaflicka 50:-
5. Magnoliaflicka 60:-
6. Magnoliaflicka 60:-
7. Stora dekorationspaketet 100:-


Oanvända stämplar med självhäftande baksida med bild som du enkelt fäster på en akrylkloss och ser vart du stämplar tack vare bilden. 50:-


Helt oanvänd blomma till qk revolution (fungerar även i grodan). 80:-


Qk die rocking horse 75:-


Qk die pregnent clothes 70:-


Punchar
1. EK sucess medium snögubbe 60:-
2. Tre små punchar 30:-
3. Två oöppnade punchar med not och nalle 30:-


Oöppnad stämpel, omonterad. 25:-


Schablon i plast 12" i storlek ungefär 40:-

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Smart det där att sälja av lite som man inte använder. Skulle jag också behöva göra men tycker det är så svårt att komma till skott.



Skulle bli väldigt glad om du ville hjälpa mig med e-bay. Har förstått att man kan göra en hel del fynd där. Är på jakt efter ett alfabet till min qk-tång nämligen.



Nu blir det lite TV här efter en god middag.



Sköt om dig och ha en skön lördagskväll.



kram/Gunilla



2008-09-13 @ 19:48:50
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0