Ett bidrag till CC på allt om scrap

Fick ihop ett bidrag till CC på allt om scrap. Man fick inte använda mönstrat papper utan skulle dodla.

image204

Tyckte det blev alldeles för plottrigt och mycket mönster, så jag klippte isär mitt dodlade papper, så det blev lite luft emellan. Blommorna har jag virkat själv.
Det har kommit in ursnygga bidrag, så någon chans på vinst har jag inte... Men det var skoj och annorlunda mot det jag brukar göra.

Hoppas ni inte glömmer utlottningen *pekar nedåt*... Skriv en kommentar isåfall, drar vinnaren imorgon!
Vill samtidigt tacka för alla fina bidrag som kommit in till min skissutmaning!

Min söta kompis Annica var på mässan i Gävle förra helgen och köpte detta fina chipboard alfabete till mig.
Tack i massor, vart så himla glad!!! image160

image205


Fick även mitt pris i Cissis bloggutmaning som jag van!
Man skulle gissa antal knappar och jag var närmast!!! image206
Allt detta gottiga fick jag... Kändes som om det aldrig tog slut! Tusen tack!!!
(bilderna är klickbara).

   
   


Måste ju bara visa lite bättre bild på lillgubben som ler. Inga stora flin när mamma tar fram kameran inte! Han gillar att le och småprata nu, det märks att han blivit större. *ler*

image214

image215


Sedan måste jag ju bara få fresta med lite kardemumma och kanelbullar som jag bakat idag. Här har redan 1/4 minst försvunnit!!! *S*

image216

Hoppas ni haft en trevlig helg i det underbara vädret!!!

Kramizar

image217

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara få säga att ditt bidrag till Doodel-tävlingen på AoS är så läckert! Så fina färger. Jag undrar om du kan berätta vad du använt för färg/pennor? (Om det inte är en hemlighet, förståss ;-) )

Men, som sagt; kanonsnyggt!

2008-05-12 @ 13:11:27
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0