ett nytt kort mingel swap kort

Jag vet att detta kort har nått sin mottagare, så jag kan lägga ut det nu...



En underbar hÄngel och lite 3D lack. Pälsgarn som gräs och underbara papper från Maja design. Text är utskriven på datorn.

Det kommer två kort till inom de närmsta dagarna, men det ena kunde jag inte skicka för frimärkena var slut i affären!

Det är ju helt underbart väder ute nu, ändå sitter man inne. *skäms*
Nja, jag var faktiskt ute på en promenad igår, men man borde ju verkligen vara ute mer. Sedan sitter man här inne och gnäller för att det regnar ute!!! *S*

Imorgon ska jag iväg tidigt med Hamdi på läkarkontroll. Börjar misstänka att han som sin storasyster är allergisk mot mjölkprotein. Han har ilsket röda utslag till och från på bröst och armar och är han inte röd så är han torr och fnasig (ingen kräm hjälper tyvärr). Han har varit såhär nu sedan ca 1,5 månaders ålder och han är ju nu 3 månader så något är det som inte stämmer. Får se om jag får en remiss till barnläkarmottagningen för en pricktest.

Hoppas det är bra med er där ute i cyberrymden?!
Lämna gärna en kommentar innan du kilar vidare, så blir jag superglad!

Kramizar

Kommentarer
Postat av: Laila

Men så underbart glad man vart av ditt härliga sommarkort! :-)

2008-06-03 @ 16:59:48
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott G

läckert kort!!



kram Lise-Lott

2008-06-03 @ 23:34:50
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

ÅÅÅÅH! Vilken fantastiskt jätteläcker ko-stämpel! DEN vill jag ha! Var kan man köpa den?



Kortet är också så läckert!!!! Du är duktig, du!

2008-06-11 @ 20:14:13
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0