Har ändrat mig...

Har gjort ett annat bidrag som jag kommer att skicka in till DT-ansökan istället. Har bestämt mig för att hålla er på halstret med den, visar den efteråt om jag törs!!

Ni får hålla tummarna "snälla", har nog inte så stora förhoppningar. Vet hur tuff konkurrensen är där ute och de ville ha någon/några som gör både kort och LO:s och det sistnämnda är jag ju ganska ny på. Men  jag gör ett försök i alla fall, för jag vill ju verkligen pröva detta!!

Visar den här månadens MHV kort till aos istället.




På kanten har jag embossat med cuttlebuggs nya borderdies. på andra kanten har jag trätt pärlor och sytt igenom kortet.
På andra sidan ser det ut så här...





Lite pillrigt, men skoj var det!!

Har varit och vägt och mätt lillprinsen idag, har inte mätt han på två månader så det var lite kul att se hur det förändrats.
Han blir 5 månader den 28 Juli och idag vägde han 7575g och är 67cm lång, en långis. Mindre glad var han över sina sprutor idag. Han fick både den vanliga MPR:en (eller vad den kallas) och den mot pneumokocker (felstavat Annica? *fniss*). Han skulle haft dem för två månader sedan men han har ju varit förkyld tre ggr på raken...

Nu väntar dammråttorna på mig...

Ha det gott och tusentack för alla gulliga kommentarer!!!


Kommentarer
Postat av: Maria O

Lycka till med ansökan.Vad är det för en butik som söker?

2008-07-22 @ 21:17:15
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott G

Vilket underbart fint kort!



ha det gott.



kram Lise-Lott (llg7007)

2008-07-23 @ 18:05:23
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

tänk, lillprinsen växer så det knakar!! =D

Det går ju så fort!

oooh!! å jag som vill veta vart du sökt DTtjänst någonstans!! ;D

Stor kram petra

2008-07-29 @ 20:51:07
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0