Vinst från poppes.

Poppes stämplar hade en tävling varje vecka i december, jag blev en av vinnarna! image160 
Nu var det ju inte så många som deltog, men jag är jätte glad!!! Fick hem min vinst igår, en liten mini craft tote och clearstamps. Tänkte jag skulle ha den lilla väskan på mitt skrivbord med det nödvändigaste i, så man slipper stoppa det i de tunga lådorna fram och tillbaks (stämplarna som är i väskan på bilden är ej mina utan kommer från poppes e-butiks bilder). Min färg blev det på väskan också, åt det blåa hållet. image161
Tack snälla Poppes! image162

Så här ser vinsterna ut, hämtade från poppes e-butik.

image163image164
image165

Dessutom fick jag ju hem de söta små hÄnglarna igår, så jag satt och monterade dem på kvällen. Stämplade även upp lite motiv på akvarellpapper, men blev inte så nöjd (det var så svårstämplat och ibland svårt att få med alla linjer). Tänkte att jag skulle fixa till ett bokmärke lite snabbt, får se vad det blir image128

Här kommer en bild av de små sötingarna som går att köpa styckevis i hÄnglar butiken nu (bild lånad därifrån).

image168
Denna föll bort från försättsbladet, men ingick den med.
image169


Börjar känna mig en aningens stressad över förlossningen nu... Har inte haft någon tid till avslappning och andningsövningar och jag behöver förbereda mig mentalt på det viset. Brukar ha rätt snabba förlossningar och om jag inte kan slappna av och andas på rätt sätt får jag panik! image166
Förstår inte vad tiden tagit vägen, fattar inte att det bara är ca en månad kvar... Ja ut ska den ju och kalla fötter fick jag sist också (den förlossningen gick jätte bra) så det ska nog gå bra denna gången också!!! image167

image170
Tusen tack alla söta goa för era värmande och gulliga kommentarer! Era ord värmer verkligen gott och det är så roligt att se vilka som besöker mig! Förlåt att jag varit så dålig på att kommentera tillbaks på sista tiden, skriver lite då och då... Mitt huvud är för tillfället i en enda röra, hoppas ni förstår mig (blir nog bättre när bebis kommit ut, fast då återstår ju amningshjärnan)! image171

Många kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilken kanonfin vinst, grattis!
Visst är de underbara de nya hÄnglarna - jag älskar dem! Ska bli kul att se vad du hittar på med dem.

2008-01-31 @ 18:04:07
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lillemor

Vet precis hur du har det, man får mindre o mindre tid att förbereda sig inför var förlossning...det spelar ingen roll att man gjort det förut tycker jag, det blir ännu viktigare istället eftersom man vet precis hur jävla ont det gör o vilken nytta andningen kan göra! Mitt råd till dig är att ta vara på dina stunder i duschen! Duscha när maken är hemma så han har ett öga på barna så får du vara ifred en stund (enda stunden? ;O)) Då kan du fokusera och andas i din ensamhet! LÅS OM DIG!
Lycka till!
Lillemor

2008-02-06 @ 13:22:05
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0