Glasskort

Är med i en kortswaps utmaning på aos. Den går ut på att man ska skicka  kortmatriell och utmaningar till det så att mottagaren ska kunna göra två kort.

Så här blev mitt ena kort



Kortstommen fick jag färdig, sedan fick jag dekorera den med det som fanns i matrialpaketet och limma fast glasspinnen. Bandet runt pinnen fungerar som stängning, för att öppna kortet drar man bandet lite nedåt.

Det andra kortet har jag inte fått färdigt ännu, så det får ni se sedan.

Har målat två motiv till av Sarah Key med blendern och promarkers och de blev så här



Flickan med hatten vart jag nöd med, den andra är jag inte lika nöjd över, blev inte riktigt som jag ville.

Har fått mitt MHV paket ifrån aos, bilderna går att klicka på för att få dem större

    

Blingramarna och swirlarna är sååååå fina och kortet är underbart, TACK snälla!!

Håller på att sticka en kofta till lilleman, så jag slits mellan olika pyssel ljust nu. Är ju såå sugen att få till kort med de nya Sarah Key stämplarna och så vill jag ju göra flera LO:s osv... Varför har dygnet så få timmar?!!

Tack för alla gulliga kommentarer, ni gör mig så glad!!

Ha det gott!

Kram
/Maria

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Superfint ju!!!! Tack för att du sa vem som gjort kortet =)=)

2008-08-13 @ 19:47:05
URL: http://nathascrapbook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0