Lite smått och gott...

Antingen fungerar inte bloggen eller så har man inte tid att uppdatera så nu har jag massor att visa av lite allt möjligt...

Han med att göra två kort förra veckan. Inte så avancerade, men lite glad är jag för jag trodde att jag inte skulle hinna med sånt på länge nu!

image182

En hÄngel stämpel målad med prisma och promarkers. Papper från BG och allt utstansat har jag använt min nya gröna leksak till. image160 Blomblad bakom hängeln och text och hjärta är alla cuttlebug dies. Lyckades dock med en tabbe på detta kort, ser ni vad?


image183

En hÄngelstämpel till som har fått 3D lack på hjärtat och rosetterna, vingarna har lite stickles. Blommor från prima och tygblomman i mitten från panduro.

Gjorde även en mössa till lillprinsen innan han föddes, men den är lite stor så han kanske får ha den till hösten.

image184

Vill också visa vad min gulliga vän Annica skickade till mig.image161

image185

Tack snälla du! image162

Kommer ifrån en stickandes familj, så jag fick en kofta och ett par vantar av mamma. Har ju mest rosa sedan innan. Kaninen fick han också, men den är inte stickad. image171

image186

Annars går det bra med lillprinsen (fortfarande utan namn) och bus Amina. Han växer och frodas, är snart 56cm lång och är 5kg tung så mat får han! image128

Amina och lillebror

image187


Storasyster Selma o lillebror

image188

Det blev massa bilder idag! *ler*

Ha det gott och tusen tack för era kommentarer, så kul! image148

Kramizar
/Maria

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Så mkt fint det fanns att beskåda här.
Vad söt han kommer bli i sin nya fina mössa.
Hoppas allt går bra.
**kram**

2008-04-03 @ 12:33:20
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: monica

Kanonsnygga kort!!!
Åh så söt han är lillprinsen (o storasystrarna oxå!) =D
Ha en bra helg!
*kram*

2008-04-05 @ 16:30:57
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Maria O

Du får en award av mej. Besök min blogg.
Kram Maria

2008-04-05 @ 20:17:38
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: gunilla/nilla

OJ vad kul att kika in här hos dig och få se alla härliga bilder. Så mycket fina kläder lille prinsen har fått.
Korten du har gjort är bara sååå underbart fina. Jag tycker att du färglägger så härligt och ngt fel på det översta hittade jag inte.
*kram till dig*

2008-04-08 @ 15:19:25
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

fina foton på familjemedlemmarna =)
Å kalassöta kort!!!

Hoppas allt är bra!
kram Petra

2008-04-09 @ 00:16:27
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0