Snabb-bloggar, en kort paus i examensskrivandet.

Hejsan hoppsan, vad kul att det kom lite besökare!

Har fått en glädjande överraskning.. Jag har fått FAST jobb, utan provanställning!!! *glädjeskutt*
Det är ett privat företag som jag jobbade för förra sommaren i 2,5 månad och de var så nöjda så de ville erbjuda mig fast tjänst nu på en gång. :D

Jag har ju sökt master utbildning till hösten, men det får nog vänta ett tag. Så skönt att ha lite säkra kort att spela med för en gång skull och inte behöva plan B också vidare.

Har inget nytt att visa men tänkte försöka få ihop en grej till syrran imorgon. Ska dit på fika och middag, skönt med litet avbrott från studier och barn. ;)

Vill bara lägga upp denna underbara bloggcandy som Petra Paradise lottar ut den 1/5.





Helt underbar, håller tummarna! :)


Kram och Glad Påsk på er!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Melinda

GRATTIS till jobbet =o))

2011-05-12 @ 16:50:24
Postat av: Maria Ammar

Tackar! :)

2011-06-05 @ 01:17:23
URL: http://mariaammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0