Jag lever... Tror jag!!! ;)

Vet att det är superlängesedan jag senast gjorde ett inlägg, men tiden och orken räcker helt enkelt inte till tyvärr!

Pluggar fortfarande och är färdig om två månader förhoppningsvis om allt går bra. Är mitt inne i examensarbete och fördjupningskurs 2, så snart kan jag tittelera mig biomedicinsk analytiker. ;)

I december gjorde jag en gastric by pass då jag länge kämpat med min övervikt och jag mår mycket bättre efter det. Tyvärr behövs  det ju att en av föräldrarna mår bra, då den andra inte gör det!

Kort om mig...

Var på Stockholm city scrap förra helgen och hade superkul och fick några alster gjorda... Är ju ingen snabb scrappare. ;) Tänkte visa dem här och nägra alster som jag inte visat ännu men gjorde i somras.


Först ut en LO som jag gjorde på Stockholmscity scrap dag 2.




Ett kort gjort på samma ställe dag 2.





Vintage kort gjort på kurs med designat och Ciza dag 2.



LO gjord dag 1



1:a dagen på Stockholm city scrap och första kortet scrappat på ca 9mån eller i alla fall ett halvår. ;) Inte så nöjd... På blommorna i LO:n ovanför och de stämplade blommorna på kortet är en av vinsterna ifrån det stora superdupermega paketetet med scrapgodis jag van. :D
Ska fota resten av godsakerna sedan var tvungen att stycka upp det fina paketet och ta hem lite 1:a dagen för att vara säker på att ta mig hem. ;)




En LO som jag gjorde i sommras, de lackade partierna har fått den att böja sig lite i kanterna.



Ännu en LO från i sommras.




...Och så tar vi en till LO från i sommras, lite knepig i färgen hade så dåligt ljus så jag autokorrigerade den. Blev inte så bra i färgen så heller, ni får kika på detaljbilden för att få ett hum om färg. ;)






Kort gjort i somras.




...Och ett kort till gjort i somras.


Rejäl uppdatering som ni nog får hålla till godo med i ett par månader till om någon hittar hit till denna blogg.
Färgerna får ni ta med en nypa salt eftersom det var så gråmulet i dag autokorrigeringen har nog gjort bilderna lite väl skrikiga i färgen. ;)

Ha det gott, nu ska jag sova så jag orkar laborera i morgon på examensjobbet. :)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Kurrebo

Wow! Vilken rejäl uppdatering!

Jag hittade en hel del fina alster att inspireras av. Ett av dina kort, det blå som du gjorde på SCS, kommer jag att lifta upplägget på. Det var bara såå läckert!

Kul att kika in här...det var första besöket, men definitivt inte det sista. = )

Kram!

2011-04-04 @ 00:12:24
URL: http://kurrebo.blogspot.com
Postat av: Ulwa Wallin

HEj!

Du gör så mycket vackert. Det är underbart att titta på dina alster.

Jag hoppas att ditt privatliv blir lite lugnare till sommaren och att du orkar till dess.

Styrkekramar från Ulwa

2011-04-04 @ 06:09:17
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å vad kul med en uppdatering. Massor av fina alster du gjort. Ser fram emot att du kommer t Gävle,Annica sa att ni pratat om det. Vore så skoj,var så länge sen.

2011-04-04 @ 06:44:58
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Laila

Klart jag hittar hit! :-)

Undrade just hur det var med dig och pysslandet.

Härligt att höra att operationen gick bra. Håller tummarna för att dte fortsätter så.



Å du... Så himla mycket snyggt som vanligt! ♥

2011-04-05 @ 07:57:57
URL: http://tillkippt.blogspot.com
Postat av: Wendela

Naaajs! Du är så duktig, önskar jag kunde scrappa sådär.

2011-04-21 @ 00:37:19
URL: http://scrapbookingalbum.wordpress.com/
Postat av: Petra

WOW!!! Vad mycket fint du har gjort. Me like!!!

Skogstokiga bamsekramar

från mig

2011-05-02 @ 13:01:36
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Melinda

Vilka underbara kort du har gjort och jättefina färger. Tack för inspirationen =o)

Skönt att du mår bra efter op.

Ta hand om dig <3



Kram

2011-05-12 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0