Söndag = söndagsbilaga på aos

Ni har väll inte missat denna söndagens söndagsbilaga på aos. Kan ju säga att jag har ett litet finger med i spelet, så ni måste ju dit och kika. Givetvis hoppas jag att ni gör det alla andra söndagar också. ;0)




Tänkte åter igen göra lite reklam för lördagen den 12 September då jag kommer att finnas hos Zornitsascrapparazzi och demonstrera promarkers och spellbinder dies. Ni får inte missa Ulwas demo med mistspray och massa annat trevligt! Det är ingen föranmälan bara att komma och gå som man vill. För mer information gå till scrapparazzis e-butik.

Hoppas vi ses där! :0)



Tänkte försöka rensa ut lite här hemma, så här kommer en hel del jag inte gör av med / använder. Har även laggt ut det på aos forumet, så först till kvarn gäller! Frakt tillkommer!

Batterierna i kameran tog givetvis slut, så jag får uppdatera lite undan för undan. ;0)

Qk rev table top med tillhörande fin väska, tar spelbinder dies också. Går att köpa till en längre plattform för att köra borderdies och 4*8 alfabeten.
350:-

Katie Classic (bara någon bokstav använd enstaka gång) 850:-
Katie Skinnie mini 450:-
Marisa Classic (enstaka bokstav använd sparsamt). 850:-
Eliza Classic 850:-
Eliza Mini (enstaka bokstav använd sparsamt) 450:-

Hippi chick Cuttlebug alfabete (obs går ej att använda i qk rev tabletop) Endast skrivit ordet Tack, annars oanvänt. 300:-

YouDo skärmaskin med fyra olika blad straight, scallop, rhythm och biggblad (ingick ej i köp av maskin), knappt använd. Nypris 249:- (extra bladet 49:-), du får den för 150:-

Hoppas du hittar något du gillar!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Kristina Larsson

Hej hopp..

Jag vet att det är ett bra tag sedan du gjorde inlägget men jag tar en chansning.. Om du har Hippi chick Cuttlebug alfabetet kvar så är jag intresserad av det..



Hör gärna av dig

Mvh Kristina

[email protected]

2011-01-22 @ 02:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0