Hobby och pressenter har kommit igång

Ni har väll inte missat att hobby och pressenter nu har kommit igång med sin nya butik.  Skynda dit och frossa i alla härliga och annorlunda dekorationer. Kan till exempel verkligen rekommendera de superfina filigranerna som passar perfekt under en miniros. Finns under nyheter, övrigt. Klicka på bilden så kommer du till butiken.




Här är lite alster som jag skapat för Hobby och presenter



Min syster *S* och min lilla Amina som inte var många dagar här. Jag har stämplat med guld och koppar bakom det mönstrade pappret och i kanterna på fotona med de Norska gunge-stämplarna. Det mönstrade pappret och de större blommorna har fått guldmist på sig. De flesta av dekorationerna samt papper går att hitta i shoppen.

Lite detaljer, bilderna är klickbara
   


En till LO med tingelingpapper som också är ifrån shoppen.



De söta fjärilarna kommer även de ifrån shoppen.
Älskar de här fotona på min dotter, hon kan konsten att göra miner... Blivande Hollywood stjärna kanske *S*
Glömmer aldrig när min bror, hans fru och hennes son D var här. M skojade med Amina och sparkade till henne i rumpan (löst givetvis) och hon blängde surt på D långt efter, eftersom hon trodde att det var han... En blick som kan döda vill jag lova och då var hon bara två år gammal. *S*

Här kommer även två kort jag gjort och det första är nog inte direkt minimalistiskt, har typ vräkt på dekorationer. *S*



Söta mimosastämpeln finns att köpa i shoppen. Jag har målat henne med promarkers och mcp teknik. Har använt grungestämpeln även här och spelbinder dies. Hörnstämpel längst upp är i från prima och jag har maskat ihop den. Papper och alla fina blommor, filigraner, fjäril och charms hittar du i butiken.

Och ett lite enkelt kort



Filtkanin, charm och papper kommer ifrån butiken. De har även fått in stickles, har använt stickles runt textramen och runt den vita utstansade ramen.

Har ju fler kort jag gjort till pysselparadiset, ska bara komma iväg till Uppsala och hämta dem, för jag han inte fota dem innan jag tog med dem till mässan.

Dessutom var jag på jätte trevlig pysselträff igår hos Zornitsa på Scrapparazzi och hennes fina butik vid Mariatorget. Fick ihop två kort (det ena ska bara monteras lite detaljer på). Fast de korten får ni inte se förren i Juni. :P
Tack allihop som var där för en trevlig stund och ett extra tack till Cath för skjutsen! =0)

Är det någon som är bra på html koder?
Har fått in loggan att jag är designer för allt om scrap tidningen, men när jag gör på samma sätt med de andra loggorna fungerar det inte :0(
Har sparat bilden på loggan i bloggen, sedan försöker jag att länka till shoppen via loggbilden, men icke sa nicke. :0(
Blir jätte tacksam om det är någon som kan rabbla den rätta koden.

Ni missar väll inte söndagsbilagan till allt om scrap tidningen? Klicka på loggan under min profil så kommer du dit.

Önskar er en trevlig natt med en god natts sömn!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Hittade hit via Skogstokigas blogg. Du gör massor med fina alster!

kram Annika

2009-05-31 @ 10:15:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0