Gäst DT för Skogstokiga i Juni

Har fått den stora äran att vara gäst-DT för Skogstokiga stämplarna i Juni. Petra är hur duktig som helst på att rita och stämplarna är mina nya favoriter, så jag är såååå GLAD!! =0)

Har du inte sett de fina stämplarna ännu skynda dit och kika!




Sedan vill jag ge alla mammor en stor KRAM idag på vår dag!

Här kommer ett litet kramkort skapat för hobby och presenter, finns även i Hobby och presenters blogg.



Gillar mina flytande halvpärlor som jag använt i vitt och grönt här. Det är beroendeframkallande att jobba med dem för man kan inte sluta. *ha ha*
Alla papper, kortstomme och dekorationer finns i Hobby och presenters shop.
Kortstommen har färdiga rutor som man trycker ut. Har valt att ha ett vitt bakgrundspapper som jag limmat qk-bokstäverna på.

Här är det hett idag, man är ju inte van vid någon vidare sommarvärme. Hoppas ni andra har haft en varm och skön dag!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Milo

Vad roligt att få se dina alster hos Skogstokiga!!! =) =) Jag har äran att vara DT där i augusti! =) Ska bli riktigt roligt!



Kram Milo

2009-06-01 @ 09:31:56
URL: http://mlilja.net
Postat av: CillaT

Åh så härligt! Och vilket jobb med peral makern=D

2009-06-02 @ 12:35:09
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0