Lite nygammalt...

Hade med två alla hjärtansdag kort i senaste numret av allt om scrap tidningen som jag tänkte visa här nu.



Nallen kommer ifrån motivet.com och var en av mina vinster jag fick när jag vann med mitt lila blingade kort hos stampartic. Påminner om taty teddy eller miranda nallen, sååå söt tycker jag. Har målat honom med promarkers och blender samt duttat distresser med pompom boll för att få skugga bakom.

Härtanen samt den innersta hjärtbårdern har velvet glitter på sig, finns hos pysselparadiset. Den yttre hjärtbården har glitterstickles på sig. Maja Design papprena är så fina tycker jag! =0)

Här kommer det andra:



Magnolia flicka målad med promarkers och blender. Hjärtat i bakgrunden har jag embossat med poly sparkle efter att jag torrembossat det med qk-rev svirl. Papper och kvist i från BG, även formen på kortet är utklippt efter ett BG minialbum.

Jag var och hälsade på hos Scraparazzi  Zornitsa idag, sååå fin och välordnad butik!! Det var jätte kul att få komma dit och kika och jätte mycket fint har hon... Helt i min smak många av dekorationerna, så det kan bli farligt nästa lördag. =0)

Jag har äntligen blivit med scrapväska... Tänkte att det är smidigt att ha en nu när man kanske kan få komma ut lite mer själv och kanske gå på flera träffar. Det blev en Navigator Crop in style, tyvärr inte en XXL, men den verkar väldigt svår att få tag på. Jag är nöjd med mitt köp iallafall, man får helt enkelt tänka sig för innan man proppar i "ALLT" *s*




Zornittsa hade dessutom lotter för varje 250.- du handlar för, så det bidde fyra stycken för väskan... Tro det eller ej, men jag vann en scrap gottepåse värd 400:- *skuttar runt* =0)

Här den fina påsen:



Och här det supermumsiga innehållet som inte fick plats på en bild. =0P





Tack Zornitsa för en trevlig pratstund!



Nu ska jag gå och lägga alla barnen för de håller bokstavligen på och river hela lägenheten. =0O

Trevlig helg på er!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hopp vilka fina kort och ett stort grattis till scrappåsen.

2009-03-14 @ 08:03:09
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Korten är ljuvligt fina och din färgläggning är SUVERÄN.



Stort grattis till den härliga "godispåsen". Mycket fint som du kan skapa med.



Ha en bra dag.

Kram/Gunilla

2009-03-17 @ 09:36:56
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Gina

Fina kort...Jag älskar alla!

2009-03-17 @ 19:53:33
URL: http://jerseytjej.wordpress.com
Postat av: Kamilla

oj kom på ett sidospår, jag som ska plugga ;)

Men vilket underbart sidospår...du har jättemycket fint i din blogg, hit kommer jag åter :D

2009-03-18 @ 09:55:29
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Ulwa

HEj! Grattis till gottepåsen. Vad kul det var att träffas IRL, i lördags. Jag vill bara säga att du gör så otroligt fina kort.

//Ulwa

2009-03-23 @ 15:49:07
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com
Postat av: Maria O

Hej.

Va mycke godis du vunnit, bra att vinna en väska att stoppa allt i oxå.

SEn blir jag förundrad över ditt köp av scrapväska. Inte nått avis, nej då ;-D

Du är värd den gumman. Hoppas du får stor glädje av den. Var köpte du den?

Fina kort. Kul att du gör lite egna former på dina kort.

Maria

2009-03-24 @ 10:49:27
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å så många fina kort!! Kul med ny väska också, verkar perfekt för dig så du kan ha den nära o bara ta fram när du får en stund över.

Hoppas allt är bra, kram!

Ses vi i Gävle 2 maj på mässan? eller på syfestival 3 april kanske?

2009-03-24 @ 14:49:22
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0