Tant Maria var det här...

Ha ha, näää tant känner jag mig nog inte som, bara vissa dagar! *S*
Tack för era gratulationer! *kramar till er*

Idag kommer ett skogstokigt kort med en supergullig baby!



Detaljer




Motivet är målat med promarkers och är stämplat på icas albumblad.
Ramen och hörnen är en spelbinder die. Har klippt av hörnen ifrån den största rektangeln och klistrat som hörn på kortet. Spetsen kommer ifrån en födelsedags swapp på HH, tack Lisa mammayo!

Så här blev min tårta, fast jag önskar nog att jag beställt en prinsess istället. Den lutade lite när jag tog ut den ur kartongen, tror inte riktigt att den gillade barnvagnsfärden. ;0)




Här är min fina tjej i sina nya läsglasögon som vi hämtade ut i tisdags. Han sade att hon såg tre Selmor och två Aminor ibland . Syntest fick vi göra tre gånger eftersom det skulle vara med avslappnande droppar i ögat och utan på andra test. Det konstaterades att hon är lite översynt samt har astigmatism på ena ögat.



Vår fina sönderrivna tapet i bakgrunden... Bustroll!!

Här kommer ett av bustrollen


Ha en underbar dag!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0