Motivets skiss Juli

Har gjort ett litet bidrag till motivets skissutmaning efter den här fina skissen.



Så här blev mitt kort, har spegelvänt skissen lite.


Detalj bild


Detaljbild 2


Många papper blev det... Från 3 olika tillverkare och 2 olika bazziller. *S*
Motivet är målat med copic ciao pennor som är alkoholbaserade liksom promarkers. Är fortfarande inne i min målarsvacka, för helt nöjd blir jag inte, det vill inte som jag vill! :0( Tror copicpennorna har en tendens att bli lite mer flammiga än pm pennorna eller så är det bara för att jag använder blendern som hör till pm.
Textstämpeln är ifrån Inkodo och alla blommor och pärlswirl är ifrån prima. Blommorna har fått lite crystal stickles på sig.

Tänkte min mormor ska få kortet, då hon fick en spricka i armen efter att hon ramlat och det inte läker som det ska. Stackarn är svullen och dan och inte kan hon använda mer än en arm så hon behöver nog lite uppmuntran.

Ska fixa klart en lo nu som jag påbörjat åt hobby och presenter, sedan ska vi se om jag kan få till en egen header efter lite tips ifrån Majamelon. Tack ska du ha! Är rätt så trött på min gamla slide nu, så bytas bort ska den!! ;0P
Ni missar väl inte att hobby och presenter ljust nu har 50% på alla mönstrade papper!!

Ha det gott!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Lena

ÅÅÅÅhhh! Vilket sött kort - helt underbart! Gillar alla detaljer och det är så välarbetat.

Lena

2009-08-01 @ 08:47:30
URL: http://vidulin.blogspot.com
Postat av: Lisa

Mysigt kort!

Jag gillar de mönstrade papperna starkt :o)



Kramar Lisa!

2009-08-01 @ 15:09:19
URL: http://www.softangelwings.blogspot.com/
Postat av: SusanneSj

Vackert!!!

2009-08-02 @ 22:18:19
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Underbart fint kort med SÅÅÅÅ söta detaljer. Motivet är så sött och perfekt färglagt.



Ha en fin dag. Kram/Gunilla

2009-08-03 @ 11:15:45
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0