Utmaning hos Magdas

Fast ni får nog blunda lite nu... *ha ha*

Magdas har en utmaning att man ska visa bland det första man scrappade och hur man scrappar nu. Jo jo... alla barn i början! =0)

Eftersom jag började med LO:s så tänkte jag visa det först.
Börjar med en LO som var med i senaste numret av allt om scrap. Tre personer fick äran att skapa med samma matriell ifrån scrapbooking 4 you.



Detalj



Och här till den betydligt fulare varianten *rodnar*



Det här är den 3:e LO.n jag gjorde i början aug/sep 2006. Ägde inga bazziller band, spets chalk eller ens skärmaskin. Hade precis fått hem min qk täng och mitt första alfabete moxie. *S* Alla figurer har jag fått utstansade av Annica som bär skulden att jag fastnade i detta tresk... *ha ha* Tusen tack vännen! =0)
Hade bara ett block med mönstrade fula blompapper som jag köpt på panduro och några A4 ark kartong jag köpt i bokhandeln. Hade inte ens besökt scrappiz, hade en bok som jag typ klippte ut mallar ifrån... Det var tider det!! =0)

Ska vi gå över till kortsidan då kanske...

Här ett kort jag gjort också till senaste numret av allt om scrap.



Älskar dessa papper ifrån oktober afternoon. Hängelpojken är färglagd med pm-pennor.

Över till ett gammalt och ja vad ska man säga... Fult ett! ;0P



Det här kortet är nog gjort våren 2007. Hade gjort lite julkort innan också och det var detta som fick mig vidare i kortmakar banorna, tro det eller ej!! *ha ha*
Husmusmotivet är färglagt med akvarell på små klossar (tempera puck?) eller vad det heter... Som man får blöta upp med en pensel.
Detta kort skickade jag dessutom in till en tävling som Tussan van... Konstigt!! *ha ha*

Har fått lite avarder också som jag tänkte passa vidare.
Den första har jag fått ifrån Tigra/Anneli, Skogstokiga/Petra och Zornitza tackar så hjärtligt tjejer!



Även denna fick jag ifrån Skogstokiga/Petra, tusen tack!



Skickar dessa vidare till alla som läser min blogg, då jag tycker ni alla är värda dom!

Nu ska vi käka lite glass eftersom vi har haft besök av glassbilen... Mycket viktig bil tycker Amina. *ha ha*


Bildkälla: wikipedia

Ha det gott alla bloggbesökare och hoppas ni kommer tillbaks trotts min fula LO och mitt kort... *S*

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Petra

Så många fina alster du har gjort.

Supersnygga.

2009-08-04 @ 17:06:44
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Annette

Jag gillar verkligen dina senaste alster. Både kortet och albumsidan är otroligt fina och välarbetade. Dina tidigaste alster är inte så tokiga de heller, men ändå - vilken skillnad! Spännande att se :)

2009-08-04 @ 21:10:52
URL: http://www.magdas.se
Postat av: Annica

Hej!

Snacka om utveckling!!!Selmas svart/vita Lo:s är ju helt underbar...Hihi, jag har ju några själar på mitt samvete som jag har dragit med ner i scrappträsket och du är ju en av de.. vilka fina färger jag valde att stansa ut i, not!!!



Ha det så bra och lycka till med utmaningen!



2009-08-09 @ 16:13:31
Postat av: Åsa/asamia

Roligt att det blivit utveckling - du gör så mycket fint! Jag måste faktiskt säga, att jag tycker kortet från förr är superfint. Du har ju jobbat massor med det ;0)

2009-08-14 @ 06:00:23
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Så kul att få se både då och nubilder. Du är en fantasiskt duktig pysslare. Det är alltid inspirerande att kika in hos dig.



Kram och trevlig helg/Gunilla

2009-08-15 @ 11:16:09
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Jessica Blixt Wendin

Hej på dig!

jag har snokat omking här på sidan, massor av fint.

Hoppas att du är redo för en utmning. Kika in på hÄnglarbloggen så förstår du vad jag menar.



Kramis

2009-08-17 @ 22:28:56
URL: http://tussans.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jag måste säga att alla har sin egen charm, vare sig det är det senaste eller det första du gjorde. Det är olika steg i en utvecklingsprocess.



Inget fel alls på den första LO:n och kortet, utifrån det du hade att tillgå tycker jag inte att du borde använda ordet FULT hela tiden. Du ska vara rättvis mot dig själv, om tio år kanske du säger FULT om det du gör nu, då har din utvecklingsprocess gåt några steg till framåt. För du anser dig väl inte fullärd nu? Vad tjänar det till att vara dum med sig själv, det utvecklas du inte alls av. :/

2010-07-04 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0