Favorit i repris...

Eller bara dålig fantasi! ;0)

Här kommer ett av mig själv liftat kort av påskharen. Skulle få med det innan tömning i torsdags till min farmor och farfar, så jag hade inte så mycket tid på mig. Om jag inte sagt det tidigare så är jag ingen snabb kortmakare utan jag måste få känna mig för om jag är nöjd eller inte innan jag limmar fast sakerna på kortet och det kan ta sin tid ibland. *S*

Motivet målat med promarkers:


Blev lite sur på min sakura penna eftersom den inte riktigt  ville rita som jag ville. :0( Ibland blir det som ett tomt sträck i mitten när man ritar, den torkar väl på  någe vis, men irriterande är det!!

Här är kortet, är det någon som ser några skillnader mot det tidigare? *S*
Utlottning, fin fem fel... Den som hittar fem olikheter mellan korten och länkar tillbaks till mig är med i en utlottning och harchansen att vinna lite bloggodis av mig! =0)



En ledtråd har ni ju redan fått. ;0)

Här kommer lite detaljbilder på äggen:




Nu vill jag ha många svar!!! =0)
Vad det blir för bloggodis håller jag hemligt. *S*

Har ni sett det här fina bloggodiset förresten?


Det sponsras av:


Måste bara få visa lite roliga bilder på Amina som vägrar sova middag. Efter att ha röjt i hallen så kan man då bli så här tröööt!! *S*





Och idag när jag skulle damsuga gick hon och gömde sig under lilla soffbordet och somnade. *S*




Sist men inte minst så vill jag önska alla en riktigt GLAD PÅSK!!




Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilket underbart fint kort! Så himlans fint du färglägger. Detaljen med boktstäverna på äggen var verkligen fint.

Det där med Sakurapennan känner jag igen. Får nog försöka få tag i en som håller bättre kvalité.



Sköt om dig och ha en härlig påsk.

Kram/Gunilla

2009-04-11 @ 10:57:41
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: sofia

Ha en underbar helg,. :)

Kolla gärna min blogg<3

2009-04-17 @ 10:44:10
URL: http://beejjjb.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad kul med två kort som när man ser dem så tror man att det är samma men nu var jag ju bara tvungen att kolla lite mera på dem och det syns nu klart att det är två olika kort men tro ej att jag skriver här vad jag har hittat för olikheter...nänä Sorry

Kram Lotta

2009-04-25 @ 23:18:25
URL: http://www.lottaslillakrypin.com
Postat av: Linda Horn

Hmmm, ser att ingen annan har lagt in de fem felen....? Om man inte lägger dem här i kommentarerna, var ska man annars lägga ut dem? Jag har i alla fall hittat fem fel, men vet ju inte om det är de "rätta" felen eller inte. Länkar i alla fall till din roliga tävling!



Jättefina kort förresten, båda två!

Mvh Linda

2009-04-28 @ 09:57:00
URL: http://scraplinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0