Virkade hjärtan och journalingkort

Har inte blivit så mycket scrappat ljust nu. Dagarna bara flyger iväg när man ska hämta och lämna på dagis och skola och på kvällen är man så trött så man stupar isäng om lillkillen sover. Önskar att jag fick honom att sova lite tidigare så man fick lite egen tid på kvällen, nåja det kommer väll.... Han har nu fyllt 6 mån den 28 Augusti. Tänk att nu är han närmre ett år än nyfödd, vart tog tiden vägen??? Maten går sisådär... Vissa dagar går det bra andra ratar han maten totalt, så jag får nog ställa in mig på att amma lääänge!!

Har ju inte fått till några kort men lite journaling kort till en swap har det blivit



På den ena har jag stämplat en blomranka och på den andra är det stämplade fjärilar. Blomman är målad med promarkers. Har använt ett glas och därefter ritat blomblad.

Har virkat lite hjärtan också



Hittade ett mönster på nätet... Synd att jag inte har så mycket färger att virka i bara. Känner inte för att köpa ett helt stort nystan bara för att virka lite blommor och hjärtan, skulle vilja ha lite spillgarner.

Jaaaa, så måste jag ju visa en bild på min tandlösa lilla tjej



En riktig garageglugg. *fniss* Det var lite svårt att få något bra foto för hon ville egentligen inte le, men jag var ju bara tvungen att få ett kort!! ;0)

Har lite shopping att visa också.



Dessa borderdies har jag köpt på e-bay för 500:- inklusive frakt ifrån USA... Mycket fynd kan man hitta där. *nickar*
Normalt skulle de två breda i en svensk shop kosta 600:- exklusive frakt.
 
Hummm... Ja det var nog allt för denna gång!


GURKISS
... Hör av dig för att få din vinst!!! ;0)



Önskar er alla en trevlig helg!!!

Kramizar
/Maria

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hallo på dig!



Visst rinner tiden iväg. Tycker att sommaren försvann i ett nafs.



Dina journalingkort var sååå fina. Kanske man skulle försöka sig på. Jag skulle också vilja "våga" beställa från utlandet. Speciellt från e-bay där jag förstår man kan göra värsta fynden.



Hoppas att du får en härlig helg

kram/Gunilla

2008-09-05 @ 11:12:57
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Camilla Millas

Åhh vilka fina hjärtan.



Du får önska dig spillbitar med garner.

De söta journalingkorten var kanon..



Ha en trevlig helg.



Kramar

2008-09-05 @ 14:21:47
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Gud vad söta virkade hjärtan Sååå gulliga

2008-10-14 @ 16:21:38
URL: http://www.lottamalm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0