Skissutmaning

Har tagit Kickis skiss i från Tingturabloggen och använt mig av. Det bidde ett födelsedagskort till en födelsedagsswap på aos. Det var riktigt roligt att få skapa för det känns som det var ett bra tag sedan nu. Har försökt säda och rensa lite då min "pysselhörna" svämmar över av allt möjligt. Det är ungarnas skolpapper, reklam, räkningar, cd-romskivor, kort, kataloger, tidningar och scrappryttlar så klart. Har fått nog av röran nu, mååååste röja upp!! Som vanligt tar allt mycket längre tid då man helatiden blir avbryten. Barnen ska hämtas och lämnas, en liten Hamdi är hostig och missnöjd ganska ofta och när man har hämtat barnen så har man en liten klåfingrig Amina överallt. Saker som kunde varit klara på en dag tar därför typ en vecka. *suck* Ja städa är inte min starka sida (avskyr det som pesten) men älskar att ha det fint... Ingen bra ekvation jag vet!! *ler*

Nä nu ska jag sluta tråka ut er med mitt babbel, här kommer kortet



Ett Sarah Key motiv målat med promarkers och blender. Blommor ifrån petaloo och muffinsen är utklippt i tyg. Almenacksstämpeln har jag fått uppstämplad. Ringarna i almenackan och grattis är embossat i hologram sparkle. Rosa pappret är embossat med cuttlebuggen. Lilla hjärtremsan är självhäftande och kommer ifrån panduro.

Hoppas jag får ordning snart så jag bara har tid att skapa när busarna sover och jag lyckas hålla mig vaken. Det är ju så rogivande och skönt att sitta och fundera och pussla ihop bitarna på kortet.

Ha det gott alla bloggisar!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Annette

Jättefint kort, och väldigt fint färglagt..!

2008-09-15 @ 22:29:13
URL: http://www.magdas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0