Snart nytt kort

Det kommer ett nytt kort snart här inne, men mottagaren har inte fått det ännu så jag vill vänta litet med att visa det. None

Har såå mycket i mitt huvud som jag skulle vilja göra ljust nu, men tiden räcker som vanligt inte riktigt till...

Har sett små söta virkade blommor på LO:s osv, vill också göra sådana. Gjorde några stycken bland annat på ett kort *pekar nedåt*, men det blev inte så fint med akrylgarn, får nog införskaffa bomullsgarn till det. Tror det var Sasha som hade gjort en så fin LO med röda och blå virkade blommor. Jag ser ett vallmo och blåklintsfällt framför mig (när jag ser den LO:n) och mins mina campingsemestrar som barn (vissa minnen är så starka).

Kommer nog ladda upp lite nytt innan veckan är slut iallafall!

Ha det gott!

Kramizar


Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Hej på dig!

Nu när jag läser ditt inlägg så vet jag att jag glömt svara dig, skäms! Ledsen att jag glömt.

Men mina virkade blommor är gjorda av bomullsgarn. Oftast kanska tunt som jag använder virknål Boye nr 9 när jag virkar.

Jag tittar in igen för att se vad det är för fint som du skapat.

Sköt om dig och ha en underbar dag

kram/Gunilla

2008-05-20 @ 10:15:22
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Väntar så gärna så : D

Tack så mkt, allt är bra med mig. Men vi har en närstående som är sjuk, men man måste hålla hoppet uppe och tro att det ska gå bra.

Kram

2008-05-21 @ 22:06:23
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

tusen tack snälla du för presenterna och det superfiona kortet!!!!! tack tack tack tack tack!!! skuttar runt

Loke leker för fullt med sin nya lilla leksak! ;)

Å jag ska leka för fullt med mina nya leksaker!! De kommer komma väl till användning nu när jag ska försöka börja scrappa lite mera!! glad =D

Stoooooor bamse kram till dej vännen!!

//Petra

2008-05-21 @ 23:58:16
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0