Min favo stämpel

Här kommer ett kort med en hÄngelstämpel, som är en av min absoluta favorit!

image194

Motivet har jag målat med prismapennor och MCP-teknik, det var jätte skoj att testa. Är första gången jag enbart kört med denna teknik, annars brukar jag ha promarkers som grund och bara skugga med prismapennor.
Papper och brads kommer från BG, gillar denna serie.

Har ett till kort på gång, men det är inte så lätt att hitta en lucka. Lillkillen är jätte sälskapssjuk, så det blir inte så mycket gjort. Han är inte alls speciellt förtjust i att ligga för sig själv... Han har börjat le och skratta jätte mycket nu, men det är tyvärr inte så lätt att fånga med kameran, har gjort ett flertal misslyckade försök.

image195
Ganska utanför och halv blev han. image171


Här ser han bara full i sjutton ut *S*
image197

Stakars ministorasyster halkade på ett papper och druttade in i videohyllan. Blev ett djupt hack i pannan som det sprutade blod ur. Varför ska man alltid vara själv när sånt händer??? Vart ganska skärrad och hittade inte telefonen heller mitt i röran. Fick tag på gubben som i sin tur ringde grannarna som fick komma upp och hjälpa mig med Hamdi och sjukhuskontakt. Det var fullt på närakuten så jag tejpade ihop det själv och plåstrade om henne, tur man är undersköterska i botten! image120

image198

Ha det så gott alla blogg vänner!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad fina barn du har, sötisar!
Kul att du testade med MPC - jag gillar det massor!
Kanonsnyggt kort!

2008-04-23 @ 09:59:06
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vilken målning, helt otroligt tjusigt gjort, dessutom ett bedårande kort.
Han är ju så söt så man dånar.
**kram**

2008-04-23 @ 17:43:03
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: Lise-Lott G

underbart kort med fina färger.

kram Lise-Lott

2008-04-23 @ 20:52:28
URL: http://liselottg.blogg.se
Postat av: Kicki

Tusen tack för den fina kommentaren du lämnade i min blogg! Blev jätteglad! :D
Kul att höra att jag inspirerar!
Min lilla solstråle är snart 7 månader gammal, tiden går så fort! Tyckte det var nyss jag pluppade ut honom. :)
Din lilla sötis ser ut att vara en riktig goding! Skönt att det gick så bra ändå med tjejen! Hade en liten olycka med E för ett tag sen som kändes rätt otäck, men det gick bra ändå utan sjukhusbesök som tur var.
Kram Kicki

2008-04-23 @ 21:41:33
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Vilken sötnos han är din lilla kille!!! =)
Vilket fint kort!! Håller med dej om att den stämpeln är kalasfin! =D
HImla läckert kort alltså..så fint med blommorna och texten!! Å vilka färger sen! =)
kramisar Petra

2008-04-26 @ 12:08:42
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Vilket fint kort du har gjort. Verkligen läcker färgläggning. Har köpt tre sådana pennor bara för att jag skull prova. Det var kul! Så det blir nog några till. Var har du köpt dina och vilket märke är det?
Vilka söta barn du har. Kanonfina bilder. Stackars lilla tjej som råkade ut för en olycka. Tur att det slutade så bra som det gjorde.
Sköt om dig och ha en underbar söndag
kram/Gunilla

2008-04-27 @ 11:50:08
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0