Kommer snart ett nytt kort i alla fall!

Det är ju som sagt lite dött här inne, men efter måndag kommer ett nytt kort. Skulle behöva knåpa ihop 4 till, men vi får se vad lusten och orken räcker till. image63
Det jobbiga är ju att man måste plocka upp eftersig, har ju ingen direkt pysselhörna. Har allt mitt pyssel i kartonglådor ovanför datorn som är i vardagsrummet. Inte så snyggt med allt framme, inte så praktiskt heller med en liten ettåring som tycker det är skoj att pilla och tugga på allt. image70
Ska nog hinna med lite pyssel då och då nu eftersom jag är sjukskriven och hoppas på att få bli det fortsatt. Är gravid i 5:e månaden och jag har haft det alldeles för stressigt ett tag, fick onda sammandragningar. Men det är bättre med dem nu, känner fortfarande att krafterna tryter ibland (skulle kunna sova bort hela dagen ibland).
Får ta tag i studierna sedan, är ju inte lastgammal och skolan finns kvar.... Ibland får man helt enkelt ändra sina planer! image63

Hoppas det är bra med er andra där ute och förlåt att jag är så dålig på att kommentera! Kikar in till er då och då och ser massa fint, ska bättra mig! image71

Kramiz på er! image72


image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0