Inga batterier

Skulle lägga upp ett nytt kort jag gjort hade jag tänkt. Men alla batterier till kameran är urladdade, så det får jag vackert vänta med. Få se om de är färdigladdade ikväll ;-)

Har inte hunnit med så mycket pyssel på sista tiden som jag skulle velat. Har känt mig som en disktrasa (mina batterier kanske också är slut). Tror att det beror på att min kära dotter inte vill sova om nätterna/ morgnarna längre då det är så ljust ute. Har dessutom försökt hålla oredan borta här hemma, men det spelar inte någon roll för hur mycket jag än plockar så tycker jag det ser lika stökigt ut iallafall. Skulle nog behöva göra en rejäl ur rensning :-P och skaffa mig bättre förvaring. Önskar man kunde få hem en inredare som fixade iordning värsta förvaringen åt en... Ha ha, ja önska kan man ju få, det är ju gratis än så länge ;-)

Blir så glad för alla kommentarerna jag fått, så kul när man får lite positiv feedback. *ler brett* 

image19

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Det där vet jag hur det känns. : (
Idag har vi röjt jättemycket på undervåning, man blir så nöjd efter.
Ta en liten sak i taget, man blir så nöjd med det lilla ; D
Om du vill känna dig piggare så finns det ngt som faktiskt funkar på Hälsokost, om du inte testat. Det heter Chisan. Jag tar detta varje dag och det funkade på mig i alla fall.
Lycka till och ha det så bra!
//Kram Susanne

2007-05-17 @ 21:06:55
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: elisabeth

Hei hei og tusen takk for kommentar hos meg.. Ble veldig spent på hvor i Norge du besøkte din bestemor..
Barna kan gjerne ta litt av ekstra kreftene våre.. Jeg har også hatt en periode der jeg har vært veldig trøtt. Noen blir litt trette på denne tiden. Det kan jo hende at du har allergi av noe slag.. Det kan man bli trett av.. Håper du blir "frisk" snart. Og jeg gleder meg til å se det nye kortet som du skal legge ut..

2007-05-17 @ 21:50:31
URL: http://elisabeths.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0