Tiden räcker inte till!

Tycker inte att jag hinner någonting! Vill göra så mycket... Vill göra massor av kort, vill scrappa alla nya kort på barnen som jag beställt och jag vill storstäda här hemma. Köpa smarta förvarings boxar till småprylar kläder osv. Såg ett par jätte söta gardiner på hemtex som jag skulle vilja ha. De påminner lite om äppel eller körsbärskvistar sånna som brukar vara på kina mönster. Får se vad som blir kvar i plånboken, har nog köpt lite för mycket scrapprylar *ler* 
Skulle behöva några extra timmar på dygnet då man fick vara barnfri så man han med det man vill göra ;-)

Får se om jag hinner knåpa ihop något kort till Anna som gifter sig den 14:e April i helgen. Får nog använda stämplar ur Magnolias hjärtligt paket till det.

Kommentarer
Postat av: Lena E

Hej Maria!! Jag har fått en ide..kan du maila mig tror du,,mvh Lena

2009-08-20 @ 14:09:13
URL: http://lenascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0