Inget pyssel idag heller...

Amina är en riktig liten luris. Idag har hon inte sovit någonting och jag som tänkt att jag skulle hinna en massa! Är bara att inse att ibland blir det inte som man tänkt sig ;-) Har en massa kort som jag vill scrappa på och dessutom måste jag fixa ett kort till min kompis som gifter sig den 14:e april. Vill ha lite tid på mig så jag hinner tänka igenom det så det blir bra. De stämplar jag har som skulle passa kommer ifrån magnolias paket hjärtligt. Finns ett par där som böjer sig fram och ska pussas... det blir nog sött! Väntar på mina nya revolution dies från qk klubben, hoppas de kommer snart! Den som väntar på någe gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0