Har ett kort...

som ljust nu ligger till sig *s*
Näää, skämt o sido  jag får tyvärr inte så mycket gjort ljust nu. Lilla skruttisen är förkyld och kan inte sova för att hon är så täppt och snorig. Dessutom är hon allt annat än glad, vilket är förståligt!
Två kvällar på raken har jag tänkt att jag ska sätta mig en stund med mitt halvfärdiga kort och ljust då har hon vaknat... Tyvärr kommer kreativiteten helt av sig när jag blir avbruten (har jätte många bra idéer när jag håller på och pysslar som jag sedan glömmer)... Amningshjärna, inget fastnar (är hopplöst disträ ljust nu) *s*

Får visa lite bilder på min tandlösa dam istället... Visst är hon söt! *fniss*

image22

Lillasyster är mäkta avundsjuk, hon vill att Selma ska lägga tanden under hennes kudde istället så tandfen ska ge henne pengar ;-)


Pyjamas busar! =D

image25


Och här är en tagen på bar gärning!!!

image24

Pappersmakulatör, här ryker mammas kuvert och brevpapper... *hi hi*

image26

Tack så hjärtligt för alla kommentarer!!! Fortsätt gärna med det, jag blir så glad!!! =0)

Ha det gott alla bloggare och en skön ledig dag, för de som är lediga!

*kramiz*


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vilken liten marodör *fniss* Håll papperena långt bort från henne!
I min mappvagn har jag mappar för A4, de sticker upp lite - men hemma hos mig finns bara stora barn.
Fina foton! Tjejerna är ursöta
alla tre!

2007-06-06 @ 15:20:23
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vilka godingar du har : D Ursöta!
Självklart går det bra att länka.
Ha det gottit!

2007-06-06 @ 19:17:45
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Katarina Skylare

Hej!
Jag såg just din "efterlysning" i Lillemors blogg. Maila mig så du få veta ALLT om de efterspanade diesen.
God natt,
Katarina Skylare "amospersson"

2007-06-07 @ 23:59:31
Postat av: elisabeth

åååååå for noen søte barn du har.
Hilsen Elisabeth

2007-06-09 @ 09:19:52
URL: http://elisabeths.blogg.no/
Postat av: Laila

Sicken sötnos! ;-)
Vem behöver någon pappersstrimlare här?!

2007-06-22 @ 00:51:11
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0