Tar ett glädjeskutt!

Är så himla glad!!! Var inne på Lotta-Fru H:s blog och såg att jag vunnit ett tröstpris från hennes utlottning av en stämpel från Stampabilities. Tack söta goa Lotta, du har verkligen gjort min kväll!!! image110


Jag har lyckats knåpa ihop ett till kort idag. Ytterligare ett till hÄnglaklubbens utmaning (icke kvadratiskt kort). Det blev så här...


image111

Det är då verkligen inte lätt att fota i mörker (har inte världens bästa kamera heller), spetsen över det mönstrade i skarven till det röda syns ju knappt här! image112
Har målat två utklippta hÄnglamotiv med promarkers. Granen kommer från bosscut (fick den från Annica förra året, kram till dig *s*) och den har jag målat med glitterstickles, så även kanten runt hjärtat. Papper från sassafras lass, BG och bazzill. Alfabetet är  qk diesel.

Hoppas ni alla får en mysig tredje advent och att ni inte stressar ihjäl er så här före juletid!

image113 *Många kramar* image113

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Ett riktigt härligt julkort som är sååå underbart fint målat.
Kul med lite annorlunda upplägg.
Sköt om dig och ha en fortsatt trevlig helg
Kram/Gunilla

2007-12-15 @ 18:53:30
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Lotta

Hittade din blogg via Magnolias julkalender!
Vilket underbart julkort! Önskar att det skulle dimpa ner nåt sånt i min brevlåda!
God Jul på dig! Kommer nog att titta in här på dina alster fler gånger.
MVH//Lotta

2007-12-15 @ 22:36:23
URL: http://www.prinslove.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Jag såg det precis. GRATTIS! Det är du värd efter vad du gått igenom.
Ett ljuvligt kort. Jag ser minsann spetsen, ngt sådant skulle inte passera mig obemärkt förbi inte.
Har inte hunnit göra ngt till deras utmaningar... en annan gång kanske.
Kram o ha det bra

2007-12-16 @ 18:20:10
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0