Nya kort

Av det lite enklare slaget blev dessa kort. Gjorde dem snarlika för att spara lite tid, måste ju posta dem senast på Torsdag.


image118


image119


Det övre fick min barnmorska idag, hon är så himla go o snäll!
Hängelmotiv målat med promarkers som vanligt *S*. God jul stämpel fån inky wings som jag fick hem i måndags (hade bara en avlång sådan innan). Hjärta och stjärna från qk och snöflina och kvistar är punchar. Snöflingorna har fått shimmer på sig och det nedre kortet har silverstickles i kanten. Papper från Karen Foster.

Har även fått hem mitt tröstpris från Lotta fru-H, tusen tack!!! Ska bli kul att få göra ett kort av innehållet. image120
Detta fick jag...

image121


Tusen tack alla goa för era kommentarer, så kul att se vem som hälsat på! *ni gör mig så himla glad*

Ta det lugnt där ute i julstöket och glöm inte att njuta och att ta hand om er! image122

Kramizar på er!

image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0