Glad Lucia på er alla bloggare!

För vår del har det inte blivit några luciatåg, tjejerna är hemma igen och förkylda. Fast jag tycker nog det är ganska skönt att slippa stressa iväg om morgnarna. *s* Har nog inte vaknat förren vid tio-tiden denna vecka, fast trött är jag ändå. Man lär nog få stå ut med det nu graviditeten ut, tur att det snart bara är 2 månader kvar. image104

Har knåpat på ett kort lite då och då (dvs  när jag fått vara ifred från min lilla stoppa allt i munnen, lånfinger dam).
Stjärnorna är i vit filt, fast de ser lite gråa ut på kortet tyvärr (svårt att få till det med kameran i halvljus).


image106

Ett promarker målat hängelmotiv som är skuggat med torrchalks. Stjärnorna har glitterlim på sig och silverdekorationstråd under sig. Texten är utskriven på dator och hjärtbården är en kantstans från fiskars.

Lämnade ifrån mig mina två julkort idag då mina föräldrar drog iväg med det sista (nästan) av sitt pick och pack  idag. De har flyttat till Ånge och kommer ej ner till Stockholm igen förren efter jul. Min mormor bor i en 3:a i deras nya stora hus, så det andra är till henne. image107

Får se nu om det blir några fler, annars blir det vanliga tråkiga gamla hederliga köpkort.... image108

Tusen tack tjejer för alla era gulliga kommentarer, blir så himla glad!!!image109

En stor björnkram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Elisabet Larsson

Jättefint kort.

2007-12-14 @ 21:08:53
URL: http://www.gobiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0