Ett vintrigt kort...

I lila utan text blev det denna gång. Valde att ha tagen tom eftersom det ljust nu bara är ett bra att ha kort. image128
Har hakat på hÄnglar bloggens utmaning igen (lila kort/alster), så klart man vill vinna pengar att köpa stämplar för!!! image125


image134


Färgerna på kortet stämmer inte överens som vanligt när man fotar i mörker. Den rosa tonen på hÄngelmotivets vantar och halsduk är samma som på den stora blomman och sidenbandet. Papprets nyans stämmer bättre mot verkligheten än själva dekosen, för inte har jag satt dit en laxrosa blomma...

Har ett till kort på G, men vet ej riktigt när det blir klart...

Tack söta goa ni för alla gulliga kommentarer!!!

Hoppas jag hinner med ett nytt inlägg imorgon...
Om inte så vill jag redan nu önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR och en mysig nyårsafton!!!

**************************************************************************************************************************

Tillägg den 3/1-08

Han inte göra något nytt kort till pappsen, så det fick bli detta. Tyvärr kom kortet aldrig med i hÄngla bloggen (lite besviken är jag eftersom jag skickade in det i tid)!

Det blev lite tillägg i form av text och svirlar. Självklart klantade jag mig rejält när jag skulle stämpla dit grattis (blev svarta märken från akrylklossen). Har försökt täcka det med sakura penna och en svirl, men jag ser det fortfarande... image144


image145

* Kramizar* image135

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fina kort som vanligt!! :) Vill också passa på att säga GOTT NYTT ÅR vännen!!

***kramar från oss***

2007-12-30 @ 22:03:19
URL: http://www.cerlises.blogg.se
Postat av: SasSa

Jättesnyggt kort! Jättefina papper och dekorationer. Visst var det kul med lila..?? Tyckte det var en härlig dock annorlunda julfärg. Åh det där me färgerna efter foto eller scanning har stora problem med det också. Är väl något man får leva med.;-)
Tack söta du! Visst får du länka:-D.
Kram SasSa

2008-01-03 @ 00:57:01
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0