Ett enkelt kort

Har inte så mycket tid på mig nu, så det blev ett enkelt kort.
Min dotter (blir 7år i feb) postade ett brev igår och då mötte hon grannen i hissen och hon frågade då henne om hon ville ha ett kort som mamma gjort. Självklart svarade grannen "ja det vore trevligt", så min dotter fixar extra jobb till mig!!! image125


image126

Motivet är från Penny Black, det är snälla Elisabeth som stämplat upp åt mig! Tack vännen och hoppas du har det bra på Gran Canaria!!!

Får se om jag hinner knåpa ihop något mer enkelt kort idag...

Ha det gott!

Kram!

image127

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Vilket underbart kort. Riktigt juligt och med en sååå söt snögubbe.
Gullig tanke av din dotter. Hon uppskattar dina kort och vill att fler ska få se hur fint du skapar.
Passar på att önska dig en GOD JUL och hoppas att du får det kanonskönt.
Kram/Gunilla

2007-12-19 @ 17:37:29
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Elisabet

Så tjusigt kort.

2007-12-21 @ 21:25:21
URL: http://www.gobiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0