Bröllopskort

Min kompis gifter sig idag, tänkte hon skulle få detta kort:

image9

Kändes inte ok att göra det klassiskt romantiskt med massa rosor och så eftersom de har tre barn och hon ska gifta sig i svart kjol. Hoppas hon blir glad ;-)

Insidan tabbade jag mig ordentligt med, dodlingen blev fel och när jag skulle rätta till det blev det tok mycket snirklar. Visste inte vad jag skulle göra, funderade på att limma ett tunt papper ovanpå, men beslutade istället mig för att sätta dit blommor. Så då blev det så här:

image10

image11

image12

Inte helt nöjd, men det blev bättre ;-)

Innan såg det ut så här :-(

image13

image14

Som sagt det blev inte alls bra... Men man lärs sig ju av sina misstag ;-)

Härligt solskensbröllop blir det idag i alla fall =D

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Fint kort, gillar dina detaljer!

2007-04-26 @ 20:18:06
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0