Stämplar av världens bästa Petra!

Ramadan började i Lördags och jag efterfrågade lite stämplar som man kan ha till sådana kort. Söta och rara Petra ritade en moske åt mig, visst är hon bara bäst!! Tusen tack! Dessutom gjorde hon två text stämplar på arabiska, den ena står det Ramadan Karim (Betyder ungefär en önskan om en en bra ramadan=fastemånad) på och den andra står det Ramadan Mabrouk (Är ungefär som svenskans god fortsättning ell gott nytt år).
Är så glad!! *skutt skutt*



Tyckte papprena ifrån BG marrakech passade bra här. Här är moske, motiv alla Petra och koppar embossat Ramadan Karim. Under moskeén har jag satt en kakservett och halvmånen i organza bandet har jag fått av Lottis. Tack vännen!

Har en liten scrapsvacka, så jag är nog inte helt nöjd. Har lite för mycket i mitt huvud ljust nu. Vet fortfarande inte om jag får börja plugga i höst och innan dess kan jag inte ringa och stressa på om dagisplats för Amina och Hamdi heller! Ja ja, det ordnar sig väll på något sätt hoppas jag! Sedan är det massa andra saker i mitt huvud som stör och gnager, men inget jag tänkte ta upp här. ;0) Tur att man har en hobby som kan få ens tankar att fly iväg lite, även om man inte alltid blir100% nöjd. *ler*

Ni missar väll inte att jag ska hålla i demo av pm-pennor hos scrapparazzi den 12 September? Det kommer även att vara andra demosar den dagen, så kika in i e-butiken och i deras blogg för mer info.

Har massa saker som jag inte visat ännu, men har inte riktigt haft tid att blogga och nu ska jag snart ringa skolan igen, så det får bli en annan gång. ;0)

Ha det gott!

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Laila

Nej men va snyggt det vart!!!

Att fira ramadan i Sverige är det ju numera en hel del människor som gör. Att då få en moske på ett kort är ju perfekt. Ni två har fått till det jätte snyggt!

2009-08-25 @ 12:06:14
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0