Midsommar, födelsedag och bortrest dotter

Har varit urdålig på att uppdatera igen!!
Det är full rulle ljust nu... De minsta är ur fas, dvs de sover om varandra men aldrig samtidigt (förutom på nätterna). Så på scrapfronten känns det lite kört förtillfället, men sådant går ju lite upp och ned!! Får hoppas att de vill sova samtidigt igen snart.

Har firat lite födelsedag... Bara ett år kvar till 30 nu!! *hjälp*
Fick ett våffeljärn av min mormor och var ju självklart tvungen att testa den. Men det blev frasvåfflor utan mjölk (hade i solhavre istället) för lillkillen är allergisk mot komjölk precis som äldsta systern.

Selma


Fatima


Amina visar hur man ska se ut när man ätit våfflor! *s*


En liten Svennis *S*


Gulliga syskon bilden



Nu har farfar fått komma hem ifrån sjukhuset igen.... Såååå skönt att allt gick så bra!!!

Har skickat iväg min näst äldsta dotter F till mormor och morfar. Var jättenervös hur hon skulle reagera eftersom det tar 4,5 timme med X2000. Som tur var så åkte hon med moster och blev bara lite ledsen när hon skulle gå av, men då fick hon synd på mormor och då blev allt bra! Det är ju lite svårt att bara skicka hem henne igen, det är ju inget stenkast ifrån precis. Idag åkte de vidare ifrån Ånge till deras sommarstuga i Strömsund och då hade hon varit jätte åksjuk och kräkts massor. *stackars liten* Som tur är så är hon iallafall glad och det går bra. *pustar ut*

Vinkar av tåget, lite murrig bild tyvärr.


Har varit med i en födelsedagsswapp på allt om scrap som jag startade upp själv.
Har fått en massa fint

Bilderna är klickbara
           

Hoppas ni har haft en bra midsommar. Själv var jag hemma med barnen och fixade jordgubbstårta, så barnen var nöjda!

Ska försöka ta mig lite tid att besöka er ikväll när barnen sover.

Ha en fortsatt underbar sommar!!!

Kramizar


Kommentarer
Postat av: Tigra

Det var mycket godis du fick på din dag från swappen.

Men.....rymde stämpeln du fick av mig när du skulle knäppa kort?!?! För jag ser den inte....

2008-06-26 @ 20:07:50
URL: http://tigraspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0