Skogspromenad, smakis och MHV

Tog en lång promenad i skogen när det var så fint väder. Hamdi var kinkig och ville mest bli buren. Amina sprang första biten, sedan red hon på M:s axlar och det slutade med att hon somnade i Hamdis vagn. *fniss*





Hamdi börjar bli riktigt stor nu... Han är vaken mer och vill undersöka allt med händerna. Han har fått lite smakportion av potatis, gick rätt bra 1:a dagen, 2:a dagen var han nog lite för trött. Har hoppat över några dagar nu eftersom han är jätte hostig och förkyld. Är lite orolig att det ska bli förkylningsastma av det, tycker det har pipit lite om honom när han andats idag. Det är ju större risk att han får förkylningsastma nu när han är mjölkallergisk, dessutom har hans två äldsta storasystrar haft det. Så snälla håll tummarna för att han slipper det!!!







Idag har F varit borta hos mormor och morfar i 2 veckor, hon åker hem på Söndag med moster och hennes sambo. Saknar min "lilla" tjej nu!!! 

Har fått paket ifrån Hobbyhuset och aos, är med i MHV där. Beroendeframkallande jag lovar!!

Bild = klickbar för större bild

hobbyhuset                                                               aos
                                    

Önskar er alla en fortsatt härlig sommar och för er som har semester hoppas jag att ni får fint väder!!

Kramizar

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka söta foton =D

Ikväll eller imorgon kommer jag att lägga upp bilder på min blogg där jag försöker förklara hur jag använder blendern så kika gärna in om du är nyfiken=)

2008-07-13 @ 13:30:40
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Vilken söt kille du har!! =D

Usch då, förkyldningsastma låter inge skoj..hoppas min lilla kille inte får/fått det..han å jag har varit förkylda i snart 4veckor, vi byts av hela tiden =(

Mysiga foton du tagit =)

kramis Petra

2008-07-13 @ 15:29:57
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Hej där, tack för din hälsning. Sådant värmer alltid.



Vilka söta barn du har, de är ju så gulliga så man vill verkligen krama på dom.



Ha det gott!

Kram Susanne

2008-07-13 @ 15:59:41
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0