Här kommer ännu ett kort ifrån kortswapkitet.

♥ Vill börja med att säga att jag kommer att lägga ut en sneak peek någon gång under dagen (idag tisdag 26/8), så håll utkik!!! Glöm inte att kommentera för fulla muggar i inlägget nedanför fram tills imorgon kl:21.00. *ler* ♥



Fick ju ett kortswapkit för ett tag sedan som man skulle skapa 2st kort utav. Här är det som är kvar efter att jag gjort korten... bara för att ni ska få ett hum om vad jag hadde att skapa av.



Glasskortet jag gjorde tidigare var en av utmaningarna ifrån detta kit, den andra utmaningen var att göra ett bröllopskort.
Det kommer här:

Framsida


Insida


Baksida


Väldigt passande var det att en så gó pysselblogg kompis gått och gift sig precis! *fniss*

Utmaningen till detta kort var att använda denna kortstomme, brudparet och något eller några ord ur klipparket med text. I övrigt fick jag välja något ur dekosarna och papprena som fanns med i kittet. Har målat brudparet med promarkers och blender samt 3D-lackat kronan, halsbandet och knapparna. Klänningen har även fått lite glitterstickles på sig även hjärthålet har fått sticles runt sig. Har veckat lite tyll framför hjärthålet och brudparet sitter fast med 3D-kuddar. Bokstäverna är utstansade med qk-Magnolia, svirlen är ifrån BK  och hjärtanen är utskurna via fiskar´s skärmall samt en cuttlebug die.

Vet att mottagaren har fått sitt kort och vad kul att du gillade det!! :0)

Måste bara få visa ett gulligt kort på Selma och Hamdi...





Ser ut som om han håller i sig för glatta livet *hi hi*

Håll utkik under dagen och tack för alla kommentarer!! ♥

Kramizar

Maria

Kommentarer
Postat av: Maria O

Nu har jag studerat detta härliga underverk en bra stund. Måste säga att det är fantastiskt.Trodde först att det var en framsida och en insida(stämplen) men så ser jag plötsligt att det är ju ett fönster. WOW !!!

2008-08-26 @ 20:16:16
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Camilla E

Meeeen, så fina kort! Gillar stämplarna mycket - är själv urusel på att använda stämplar!

2008-09-04 @ 21:51:20
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0