Dragning...




Ja, då var det avgjort!! Är ni nyfikna????????


JAG vet vem som van...................................




Använde mig av en slumpmässig räknare på nätet random.org. Här är de lyckliga lotterna....




Syns lite dåligt, men den vinande lotten är nr:20

Tröstpris går till lott nr: 29 och 80..... Snabbt spring och räkna nu, vilket nr har ni????????

Tur att jag redan har gjort det va?!!! *retas*

Vinnaren är:........................................















........................................................















..........................................................
















...........Nathalie!! GRATTIS!!


Tröstpris går till: Maxell och Gurkiss.

Har Nathalies och Maxells adress, men inte Gurkiss... Om du mailar mig den på [email protected] , så kommer ett litet tröstpris med posten.


Kommentarer
Postat av: Carola

GRATTIS tjejer!!!

Attans att jag vart utan twist ;).



Kul tävling Maria. Puzz på dej

2008-08-27 @ 23:05:48
URL: http://www.scrapgatan16.blogspot.com
Postat av: maxell

Men här ramlar jag in åsså är allt över. Men så ser jag. Wow en Japp åt mig. Gu va glad jag blir. godissugen så jag håller på att förgås :)



Thanks för underhållande utlottning. 144 kommentarer. Det är inte fy skam. ;)

2008-08-28 @ 15:11:41
URL: http://maxellexam.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Grattis till vinnaren : D



Kram kram

2008-08-29 @ 07:04:15
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0