5 snabba

Har gått med i forumet allt om scrap och RAK-klubben där. Tycker det är jätte skoj att skicka små överraskningar så jag plockade ihop 5 brev. Ville även skicka med ett litet kort, så det fick bli 5st snabba sådana.

image189

Använde clerstampsen som jag vann från poppes och stämplade med en ebossingdyna och duttade torrchalk över. Inte så superfina och noggranna, men har man tidsbrist så har man (det är ju tanken som räknas *s*). Ramen är gjord av glitterstickles.

Fick en överraskning själv i brevlådan ifrån Tezzan, vad glad jag blev! *skutt skutt*

image190

Älskar blått, så det är perfekt och denna storlek har jag inte innan (bara små).
Tusen tack! image135

Lillprinsen som vi nu har beslutat ska heta Hamdi (=tacksamhet) växer så det knakar. Har börjat med 62 kläder redan. Namnet fick han med tanke på allt som hände under graviditeten, är ju otroligt tacksam att allt gick bra!!!
Här har han Annicas söta utstyrsel på sig. image160

image191


Måste ju även ha med en bild på Hamdi och mellantjejen Fatima som ej fick vara med sist.

image192

Annars flyter det på ganska bra här hemma. Lite jobbigt är det att han inte vill sova så mycket själv (han sover på mig hur bra som helst) eftersom man har lilla Amina att ta hand om också. Det blir ju inte så mycket gjort, men jag vet ju också hur fort tiden går, så det är nog bäst att passa på att njuta! image128

Har fått en avard också utav Maria O, tack snälla!!! image156
Känner mig jätte hedrad, men eftersom tiden tryter passar jag den vidare till alla som läser här inne. Finns ju så otroligt många som har jätte mycket fint i sina bloggar.

image193


Det var allt för denna gången!

Tusen tack för alla goa inlägg!!! Fortsätt gärna att lämna ett avtryck, så skoj att se vilka som kikar in hit! Besöker er tillbaks och försöker lämna ett avtryck så fort jag har lite tid över. image128

Många kramar
/Maria

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh så söt han är!! Hoppas du tar med honom och kommer till mässan i Gävle, så vi får snusa lite på honom ;0)

2008-04-15 @ 20:44:57
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Maria O

Glad att du blev glad !

2008-04-16 @ 22:05:48
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0