Jag har blivit "tagen"

Elisabeth har "tagit" mig, tack vännen!
Jag ska alltså skriva en sak om mig själv för varje bokstav i mitt mellannamn och sedan skicka det vidare till så många som det är bokstäver i namnet. Jag heter Maria Elisabeth, så det blir samma namn som Elisabeth. image74

E - n ganska stor optimist
L- ite för lätt att ta på mig för mycket
I - nte som alla andra *hihi*
S - ann vän
A - llsidigt nyfiken
B - orta bra men hemma bäst
E - n mycket envis person
T - ycker mycket om att pyssla
H - ar många barn

Skickar detta vidare till:

Kicki/ pickos
asamia
Lillemore
SussaneSj
Anna
Maria
Helena pixelit
Laila
Lena

Hoppas ni vill vara med! image63

Kommentarer
Postat av: Maria

OJ, en sån rolig utmaning. Tack för att du tänkte på mig. Ha en trevlig söndag , Kram Maria

2007-10-28 @ 07:37:24
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0