Produktion på gång ;-)

Fick hem en jätte fin stämpel som min vän Annica köpte på mässan i Gävle, tusen TACK! Höll på att måla lite husmus motiv, men var ju tvungen att montera stämpeln och testa den först *fniss* Jag håller nu på att montera kortet, så troligtvis laddar jag upp det ikväll (om mitt lilla spöke tillåter)  =D

Bäst att passa på för snart får man nog ingen lugn stund, tror inte det dröjer länge till innan damen kryper...

image20

Med lite envishet kan man komma lång... Inte till storasystrarnas bratz-skor hoppas jag!!!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Heeej!
Vilken tycker Du är Sveriges Finaste Stad??
(omröstning på TheGuide, lägg en röst varje dag!)

2007-05-28 @ 13:42:30
URL: http://www.theguide.nu
Postat av: Åsa/asamia

Vilken liten sötnos ;0) Hoppas hon sover ikväll så vi får se ett fint kort då =0)

2007-05-28 @ 19:11:02
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0