Hej på er!

Tusen tack för era stöttande ord!
Har nog tyvärr inte riktigt landat på jorden igen efter händelsen, men inga mardrömmar som tur är! image29 Får fortfarande obehagskänslor så fort jag går till centrum, men det lär jag nog få leva med ett tag till...

Har fördrivit tankarna med att försöka få lite ordning här hemma. Så nu har jag inhandlat 130L plastbackar från IKEA för att förvara ungarnas urväxta kläder i (eftersom jag oturligt nog haft problem med ohyra i den här lägenheten image30). Har även inhandlat massa pappaskar, minibyrå och mappvagn till mina papper och scrapsaker. Nu ska här fixas!!! Är det någon som vet vart man får tag på 30*30 cm hängmappar, eller är det enklare kanske att göra om A4 mappar till 30*30? Hur som helst så var hängmapparna slut på IKEA, så jag får fundera litet.

Ska försöka få ihop kortet till min mamma imorgon, eftersom jag ska till mamma och pappa och fira min och mammas födelsedag på söndag. Vi fyller båda år i Juni, jag är född på midsommarafton ( i år är det midsommarafton på min födelsedag) och mamma fyller sista juni. Vi brukar alltid fira innan eftersom de åker upp till sin sommarstuga över midsommar och förmodligen inte kommer hem förrän i augusti.

Ha det gott alla bloggisar och hoppas ni får en skön helg!

image31

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas ni får en trevlig midsommar och födelsedagar! Visa gärna hur det blir med dina ikea-inköp sen....nyfiken!
Kramar

2007-06-16 @ 08:29:57
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Gunilla/nilla

Hoppas att du kommer att känna dig bättre till mods för varje dag som går.
Grattis i förskott och ha en riktigt trevlig midsommar!
Kram/Gunilla

2007-06-16 @ 23:20:00
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0