Fortfarande inget nytt kort!

Men hoppas jag får tid snart!!! Har ju fått tag på 6st stämplar från det nya hÄngelpaketet som jag vill prova, dessutom fick jag hem Magnolias klubbpaket i fredags. Har massa skoj framför mig!!! :-D

Lillskruttan har 40 graders feber i den här värmen!  Vi har 29 grader idag och igår hade vi 28. Jätte skönt med sommar, men det är ju lite synd att man ska vara förkyld och inte kan utnyttja badmöjligheten. Ska ta mig en sväng till mina föräldrars hus idag och grilla, de är bortresta så då får man passa på *s*

Hoppas ni andra har det skönt i värmen!!!

Kramizar!




image26

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Så synd om lilla tjejen, men vad ska man göra. Det är ju bara att gilla läget. Hoppas hon kryar på sig snart.
Kram

2007-06-10 @ 20:06:28
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0