Satt uppe halva natten...

Fixade ett kort som jag tänkte skicka till farmor och farfar. Hade egentligen tänkt att skicka ett påskkort men det han jag inte ;-)

Så här blev det i alla fall

image8

Har använt mina nya grind, staket och grässtämplar från magnolia. Fåret och Tilda kommer också därifrån men från påskpaketet. Svirlarna är från autumn leaves, blommorna från prima med 3D lack inuti. Pappret är från DCWV och bazzills bling. Tilda har också fått kläder i mönstrat papper från K&Company.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej! Men hallå vilka fina kort du gör,super.Själv kan jag ju slänga mej i väggen men gör så gott jag kan för det är så roligt.Tack för titten,kommer tillbaka. Cathrin

2007-04-12 @ 08:59:58
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Maria

Nämen oj va fint och blingit.... härligaste rutiga klänningen har hon fått oxå.

2007-04-12 @ 20:37:57
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0