Ett nytt kort med...

en hängel stämpel, fick hem två jag beställt nu i veckan. Har färglaggt med distress färg för första gången. Hand och ansikte är färglaggt med akvarellpennor då jag ej hade de färgerna i distresser. Kanterna är chalkade med fluid chalk och torrkrita. Ditritad söm med lite glitterlim. Papper från provocraft och bazzill. Tygblomma från panduro som jag inkat kanterna på. Svirlar och minialbum från qk-revolution. Kantstansen som jag använt till ovankant mittremsa och hörn kommer frånsilvermoon.

image16

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilket underbart kort!!! Åh jag som älskar blått. Du är så duktig..

2007-04-28 @ 15:49:09
Postat av: Åsa/asamia

Uuuunderbart kort! Vad du har fått till färger och mönster på ett sååå fint sätt!
Kanonsnyggt!

2007-04-29 @ 08:59:35
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: elisabeth

Kjempe fint kort altså. Likte måten du hadde brukt mini albumen i qk..

2007-05-09 @ 08:33:55
URL: http://elisabeths.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0